Kwaliteit = saai?
Is management, kwaliteit of leiderschap saai? Volgens ons niet. Nog sterker: niet alles de hele tijd serieus nemen, houdt de geest scherp. Daarom publiceren wij naast de serieuze artikelen ook plaatjes en verhalen die de zaak vanuit een humoristisch perspectief benaderen.
Tevredenheid meten | Onderzoeken naar tevredenheid slaan soms was door. |
De flex-leider | Leiders leggen hun oor ook graag te luister. |
Regels en uitzonderingen | Moeten regels in 100% van de situaties worden toegepast? |
Sage van de banaan | Oude gewoontes slijten moeilijk... |
Kwaliteit inbouwen | Weet u nog: de omvallende Mercedes? |
Directieverantwoordelijkheid | ... essentieel voor kwaliteitszorg. |
Teamwerk | Waarom gaat het toch mis in teams? |
Klantgericht | Altijd luisteren naar de klant. |
Disclaimer: Bovenstaande onderwerpen zijn nadrukkelijk humoristisch bedoeld, en niet om aanstoot te geven aan wie dan ook.
Copyrights: Wij proberen steeds de copyright-houder te achterhalen. Mocht u eigenaar zijn van een copyright, wilt u ons dat dan melden?