Referenties
In de loop van de jaren heeft Adburdias vele organisaties ondersteund bij het bepalen van de richting, het inrichten en verbeteren van processen, het meten van resultaten, en met aanverwante diensten. Meer concreet hebben wij onze klanten geholpen met onder meer:
Bepalen van het meerjarenbeleid ♦ Actualiseren van de visie ♦ Invoeren van een kwaliteitssysteem dat voldoet aan ISO 9001 ♦ Uitvoeren van certificerende audits ♦ Opstellen kwaliteitsnorm ♦ Coachen van de kwaliteitsmanager ♦ Trainen van interne auditors ♦ Uitvoeren van interne audits ♦ Processen optimaliseren ♦ Opzetten van een klachtenbureau ♦ Uitdunnen van het handboek en de procedures ♦ Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen praktisch toepasbaar maken ♦ Onderzoeken van de effectiviteit van het opleidingsprogramma ♦ Aanpassen van het kwaliteitssysteem aan nieuw besturingsmodel ♦ Opzetten van een managementsysteem voor ISO 27001 ♦ Vereenvoudigen van het kwaliteitssysteem ♦ Vaststellen van bedrijfswaarden ♦ Faciliteren organisatie-evaluatie ♦ Meten van klanttevredenheid ♦ Verbeteren van de samenwerking in teams ♦ Coachen van het managementteam ♦ Verbeteren van de planning- & controlcyclus ♦ Begeleiden van de directiebeoordeling
Een aantal van onze klanten zijn:
Wat klanten over ons zeggen
Cursist

Diederik deed het leuk en spontaan, wat heel fijn is bij een “stoffig” onderwerp als interne audits
Kwaliteitsmanager

ICSadviseurs had behoefte aan begeleiding bij de management review en de voorbereiding en uitvoering van de interne audit. We kenden Diederik als extern auditor en… Lees verder “Kwaliteitsmanager”
Directeur

Adburdias staat onze organisatie al jaren bij op het gebied van processen, klanttevredenheid en hoe wij met onze medewerkers en omgeving omgaan. De soms prikkelende… Lees verder “Directeur”
Manager

Wij hebben de afgelopen jaren een beroep op Diederik gedaan in verschillende rollen. Voor trainingen, voor interne audits en als adviseur. Steeds met dezelfde grote… Lees verder “Manager”
Cursist

Heel bruikbaar, concreet en toegankelijk. Stapsgewijs het [audit]proces doorlopen, waarbij de trainingsdagen precies op het juiste moment in het proces gepland stonden.
Cursist

Leuke training, goede aanpak voor voorbereiding interne audits – daar zit voor mij veel winst. Leuk om ook al een gesprek met elkaar te oefenen.
Kwaliteitsmanager

Diederik heeft ons goed geholpen bij de keuze voor een nieuw certificeringsbureau. Vanuit die keuze hebben we ook gezamenlijk de interne audits opnieuw vormgegeven. Diederik… Lees verder “Kwaliteitsmanager”
Cursist

Duidelijk en verhelderend. Interactief en veel oefenen maakte de training boeiend.