geen woorden, maar daden
Referenties
In de loop van de jaren heeft Adburdias vele organisaties ondersteund bij het bepalen van de richting, het inrichten en verbeteren van processen, het meten van resultaten, en met aanverwante diensten. Meer concreet hebben wij onze klanten geholpen met onder meer:
Bepalen van het meerjarenbeleid ♦ Actualiseren van de visie ♦ Invoeren van een kwaliteitssysteem dat voldoet aan ISO 9001 ♦ Uitvoeren van certificerende audits ♦ Opstellen kwaliteitsnorm ♦ Coachen van de kwaliteitsmanager ♦ Trainen van interne auditors ♦ Uitvoeren van interne audits ♦ Processen optimaliseren ♦ Opzetten van een klachtenbureau ♦ Uitdunnen van het handboek en de procedures ♦ Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen praktisch toepasbaar maken ♦ Onderzoeken van de effectiviteit van het opleidingsprogramma ♦ Aanpassen van het kwaliteitssysteem aan nieuw besturingsmodel ♦ Opzetten van een managementsysteem voor ISO 27001 ♦ Vereenvoudigen van het kwaliteitssysteem ♦ Vaststellen van bedrijfswaarden ♦ Faciliteren organisatie-evaluatie ♦ Meten van klanttevredenheid ♦ Verbeteren van de samenwerking in teams ♦ Coachen van het managementteam ♦ Verbeteren van de planning- & controlcyclus ♦ Begeleiden van de directiebeoordeling
Een aantal van onze klanten zijn:
Wat klanten over ons zeggen
Cursist
Erg informatieve & interactieve training, waarbij op een vlotte manier “droge” stof wordt behandeld. Veel geleerd! Goede sfeer tijdens de… Lees verder “Cursist”
Kwaliteitsmanager
Diederik heeft ICM geholpen om onze interne audits verder te professionaliseren. Zijn betrokkenheid zorgt ervoor dat hij ICM opleidingen en trainingen goed kent, waardoor hij… Lees verder “Kwaliteitsmanager”
Kwaliteitsmanager
Diederik is in staat om op originele en professionele wijze de best abstracte en droge ISO 9001 materie levendig en toepasbaar te krijgen. De rol… Lees verder “Kwaliteitsmanager”
Manager
Als voormalig manager van het mediatrainingscentrum RNTC en later als senior editor van Videonieuwsbericht heb ik 8 jaar intensief met Diederik samengewerkt. Bij RNTC begeleidde… Lees verder “Manager”
Kwaliteitsmanager
Adburdias helpt BLOM Opleidingen met het beleid en het kwaliteitssysteem. Wij vinden de hulp erg prettig. Het werkt goed dat iemand van buitenaf meekijkt met… Lees verder “Kwaliteitsmanager”
Cursist
Fijne training, op het juiste moment. Goede opfris van eerder geleerde zaken. Veel ruimte voor eigen inbreng en veel praktijkvoorbeelden. Leuker en inspirerender dan… Lees verder “Cursist”
Manager
Diederik van der Burg heeft ons interne audit-team opgeleid om de juiste vragen te stellen in de interviews en aanvullend onderzoek te doen. Daarnaast helpt… Lees verder “Manager”
Kwaliteitsmanager
Diederik kan je altijd even op andere gedachten brengen. Dingen benoemen waar je zelf nog niet aan gedacht… Lees verder “Kwaliteitsmanager”